عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

لذت رانندگی با اتومبیل مزدا 2 مدل‌ ‌2011 + عکس
یک شنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:48 | بازدید : 497 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

خریداران و علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند نمونه‌ 5 در یا مدل 3 در این خودرو را جهت خرید انتخاب كنند. این خودرو می‌تواند رقیب سرسختی برای هوندا Fit باشد كه از 15650 دلار تا 17120 دلار قیمت‌گذاری شده است.

جام جم آنلاین: ‌خودروی كوچك، زیبا و مسافرتی مزدا 2 آگوست امسال در نمایشگاه اتومبیل نیویورك در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودروی هاچ بك 4 در آماده است تا بازار خودروهای آمریكا را به تسخیر خود درآورد. این خودروی جدید ژاپنی در جولای 2011 شروع به بازاریابی در ایالات متحده می‌كند.

قیمت پایه‌ای این خودرو از 14730 دلار برای مدل اسپرت شروع شده و تا 16185 دلار كه قیمت مزدا 2 مسافرتی با تمامی متعلقات شامل كروز كنترل (كنترل عملكرد موتور برای به دست آوردن بیشترین راندمان قدرت و مصرف سوخت) و سیستم استریو با 6 اسپیكر است، ادامه می‌یابد.

برای رقابت با این خودرو اتومبیل‌هایی مانند فورد فیستا هاچ بك با قیمت 15795 دلار، ارزان‌ترین خودروی شركت هوندا یعنی هوندا Fit با قیمت 15650 دلار و نیسان ورسا با قیمتی معادل 14270 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

شركت مزدا موتور امكان انتخاب‌های دیگری هم ارائه كرده است. گران‌ترین مدل مزدا 2 با گیربكس اتوماتیك و 4 در با قیمت پایه‌ای معادل 800 دلار بیشتر از مدل مزدا 2 مسافرتی هاچ بك دستی عرضه می‌شود.

مزدا 2 مسافرتی در اروپا از سال 2007 و در نمایشگاه اتومبیل ژنوا معرفی شد.

خودرویی كه قرار است در بازارهای آمریكا به فروش برسد، دارای موتور 1.5 لیتری، 16 سوپاپ با قدرت موتور 100 اسب بخار است.

خریداران و علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند نمونه‌ 5 در یا مدل 3 در این خودرو را جهت خرید انتخاب كنند. این خودرو می‌تواند رقیب سرسختی برای هوندا Fit باشد كه از 15650 دلار تا 17120 دلار قیمت‌گذاری شده است.

هوندا Fit قدرتمندتر از مزدا 2 بوده، اما وزن آن حدود 90 كیلوگرم بیشتر از مزدا 2 است. این در حالی است كه كارایی 2 اتومبیل در بسیاری از موارد تقریبا نزدیك به هم است.‌ مزدا 2 حدود 21.9 اینچ كوچك‌تر از مزدا 3 پنج در است. چرخ‌های 15 اینچی آن نیز این وجه تمایز را كامل می‌كند.‌

چراغ‌های جلوی بزرگ و جلو پنجره‌ای اتومبیل كه حالت خندان به آن بخشیده است، از دیگر مشخصات اتومبیل است. شتاب صفر تا صد اتومبیل 10.2 ثانیه (در مدل 4 دنده اتوماتیك)‌ و 9.1 ثانیه در مدل دستی است.
 



:: موضوعات مرتبط: لذت رانندگی با اتومبیل مزدا 2 مدل‌ ‌2011 + عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد